Historia AGTZ Twin Tail przyciągnęła jednych z najbardziej cenionych kolekcjonerów samochodów na świecie, którzy dziś dodają do tego projektu kolejne rozdziały. Jedną z tych osobistości jest nie kto inny jak prof. Gordon Murray – legendarny inżynier, twórca jednych z najlepszych hypersamochodów w historii: McLarena F1 i GMA T.50.
Jako jeden z najbardziej wpływowych inżynierów w świecie Formuły 1 i samochodów drogowych, prof. Murray był pod ogromnym wrażeniem dynamicznych właściwości AGTZ Twin Tail, które zostały dodatkowo udoskonalone poprzez aerodynamiczne nadwozie z włókna węglowego i modyfikacje podwozia. Konfiguracja, którą stworzył we współpracy z ekspertami rynku samochodów kolekcjonerskich z La Squadra oraz rzemieślnikami Atelier Zagato, to nowatorska interpretacja legendy A220 s/n 1736 – ikony wyścigów z końca lat 60., która zainspirowała projekt AGTZ Twin Tail. Zielone akcenty podkreślają linie i powierzchnie nadwozia, opowiadając szczególną historię Twin Tail – jego zmiennej natury, łączącej dwa oblicza w jednym nadwoziu, oraz technicznych właściwości tej unikalnej konstrukcji inżynieryjnej.
Projekt malowania nadwozia dopełnia osobisty akcent: numer startowy 47, którego prof. Murray używa od swojego pierwszego wyścigu w 1966 roku. Znany ze swojej skrupulatnej dbałości o detale, starannie wybrał również numer nadwozia: szczęśliwa siódemka to suma 2 i 5, stanowiąca hołd dla specjalnego 25 egzemplarza McLarena F1, stworzonego dla jego przyjaciela i członka The Beatles – George’a Harrisona.